XII. Taldez taldeko bigarren emanaldia, apirilaren 3an, eguerdiko 13:00ean izango da.   Bertan, euskal musika tresnak eta dantza izango dira protagonista nagusiak. Izan ere, gerturatzen direnek txistu, panderoa, atabala, txalaparta edo trikitixa bezalako instrumentuak entzun ahal izango dituzte. Era berean, Bizkargi musika eta dantza eskolako hainbat dantzariren erakustaldia izango da.  Kontzertuan, musika eskolako ikasleekin batera, Txalkor txistulari taldea eta Mendaroko txistularien partaidetzarekin, elkarlaneko egitaraua aurkeztuko dute.
Euskal dantza, euskal musika eta folklore inguruan interesa duenari, Bizkargi Musika eta Dantza eskolak gonbidapena luzatzen dio Kontzejupera hurbil dadin saio honetaz disfrutatzeko.