BIZKARGI Musika eta Dantza Eskolako ikasleek, datorren astean,  bigarren hiruhileko ekintzei hasiera emango dio, Elkarguneko aretoan eskainiko duten lehenengo entzunaldiarekin. Otsailaren 16an,  asteazkenean, 18:30etan hasiko da. Bertan, musika tresna ezberdinen doinuak  izango dira entzungai: biolina, pianoa, akordeoia, saxofoia, tronpeta, perkusioa, trikitixa, e.a.

*Bigarren kontzertua, otsailaren 25ean, ostiralean, izango da. Elkarguneko areto nagusian, arratsaldeko 18:30etan, Walt Disney-ren marrazki bizidunez girotutako musika. VI. MUSIKA TRESNAK AUKERATZEN zikloaren barne,  Donostia eta Azkoitiko  ikasleek osatzen duten  Flauta Orkestra eta Bizkargi Abesbatzaren eskutik.

*Hirugarrena,  otsailaren 25ean eta 22:00etan, Kukuherri aterpetxeko KUKU Aretoan. Musika Eskolako  JAZZ-ROCK Taldeak Rocio Larrañaga abeslariaren kolaborazioarekin, emanaldi berezi bat eskainiko dute.