Otsailaren 25ean, arratsaldeko 18:30etan, ELKARGUNEKO Areto nagusian, ikasle gaztetxoenak,  WALT DISNEY-ren marrazki bizidunez girotutako musikarekin  gozatzeko aukera izango dute.
MUSIKA TRESNAK EZAGUTZEN: ikasle gaztetxoenei zuzendutako ekintza-ziklo berezia da. Izenburu berria izan arren, ekimen hau, urtero,  bigarren hiruhileko ekintzen barne antolatzen da.
Helburua: ikasleari, musika eskolan ikasteko aukeran izango ditun musika tresnak aurkeztea da.
Aurten, ekintza-ziklo honi hasiera emateko, DONOSTIAKO eta AZKOITIKO ikasleen artean emanaldi berezi bat prestatu dute. TRABESKAKO FLAUTA eta  AHOTSA izango dira protagonistak. Walt Disney-ren marrazki bizidunez girotutako doinu ezberdinak entzungai izango ditugu; batetik, FLAUTA Orkestra eta BIZKARGI Abesbatza elkarlanean arituko dira, eta bestetik, Flauta Orkestrak bakarkako doinuak eskainiko dizkigu.