Hona hemen Bizkargi Musika eta Dantza Eskolako helbide aldaketari dagokion informazioa. Baita, ikasturte berrirako eskaintza ere:

Helbidea: Aita Madinabeitia z/g / Elkargunea – 20720 Azkoitia (GIPUZKOA)
Telefonoak: 943/85-10-70 eta 943/85-37-64
Webgunea: www.bizkargimusikaeskola.com/
Posta elektronikoa: bizkargi@bizkargimusikaeskola.com

Solairu batean banatutako gelak,  honako ikastaroetarako:

Haurrentzako: Musika Hezkuntza Goiztiarra (0-2 urte)  Musika Tailerrak: (3-6 urte)
Dantza Tailerrak: (4-6 urte)
Taldekako eskaintza: Musika Hizkuntza – Musikoterapia – Harmonia – Informatika musikala – Abesbatza – Euskal Dantza, Teklatu taldeak, Orkestra, instrumentu talde ezberdinak.
Instrumentuak: Pianoa,  Akordeoia, Biolina, Trabeskako flauta, Klarinetea,  Saxofoia, Tronpa, Tronpeta, Tronboia, Tuba, Perkusioa, Gitarra  klasikoa, Gitarra elektrikoa, Gitarra Baxua, Bateria, Trikitixa, Panderoa, Txistu, Alboka, Txalaparta.
Helduentzako: Euskal Dantza –  Musikoterapia – Musika Hizkuntza eta aipatutako instrumentu guztiak.
Musika Eskolako I, II, III eta IV. mailak.

Hona hemen instalazio berrien argazkiak: