Irailaren 7an “BIZKARGI” Musika eta Dantza Eskolak 2015-16ko ikasturte berriari hasiera emango dio. Bere eskaintza hauxe izango da:
Haurrentzako: Musika Hezkuntza Goiztiarra (0-2 urte)
Musika Tailerrak: (3-6 urte)
Dantza Tailerrak: (4-6 urte)
Taldekako eskaintza: Musika Hizkuntza – Musikoterapia – Harmonia – Abesbatza – Euskal Dantza, Teklatu taldeak, orkestra, instrumentu talde ezberdinak.
Instrumentuak: Pianoa,  Akordeoia, Biolina, Trabeskako flauta, Klarinetea,  Saxofoia, Tronpa, Tronpeta, Tronboia, Perkusioa, Gitarra  klasikoa, Gitarra elektrikoa, Gitarra Baxua, Bateria, Trikitixa, Panderoa, Txistu, Alboka, Txalaparta.
Helduentzako: Euskal Dantza –  Musikoterapia – Musika Hizkuntza eta Instrumentu guztiak.
Irailean 1etitk 5ra bitartean berriro irekiko da epea, matrikulatu nahi duenarentzat baina bakarrik plazak libre dauden gaietarako. Informazio gehio nahi izan ezkero, posta elektronikoaren bidez eskatu dezake: bizkargi@bizkargimusikaeskola.com eta lehenbailehen erantzuna eramango zaio edo 943-851070 zenbakira deituta.
IDAZKARITZAKO ORDUTEGIA: goizez 10:00etatik 12:00etara eta arratsaldez 4:00etatik 6:00etara