Irailaren 7an “BIZKARGI” Musika eta Dantza Eskolak 2015-16ko ikasturte berriari hasiera emango dio eskaintza honekin: Haurrentzako: Musika Hezkuntza Goiztiarra (0-2 urte)
Musika Tailerrak: (3-6 urte)
Dantza Tailerrak: (4-6 urte). Gazteentzako: Musika Hizkuntza – Musikoterapia – Harmonia – Abesbatza – Euskal Dantza
.  Instrumentuak: Pianoa, Akordeoia, Biolina, Zeharkako,  Flauta, Klarinetea,  Saxofoia, Tronpeta, Tronpa, Tronboia, Tuba, Perkusioa, Gitarra  klasikoa, Gitarra elektrikoa, Gitarra Baxua, Bateria, Trikitixa, Panderoa, Txistu, Alboka, Dultzaina, Txalaparta.
  Helduentzako: Euskal Dantza –  Musikoterapia – Musika Hizkuntza eta Instrumentu guztiak.
  Irailaren amaiera arte aukera izango da matrikula egiteko,  baina bakarrik plazak libre dauden ikasgaietan. Informazio gehio nahi izan ezkero, posta elektronikoaren bidez eskatu dezake: bizkargi@bizkargimusikaeskola.com eta lehenbailehen erantzuna eramango zaio edo 943-851070 zenbakira deituta.

IRAILAREN 1etik aurrera IDAZKARITZA irekita egongo da. ORDUTEGIA: astelehenetik ostiralera, goizez 10:00etatik 12:00etara, eta arratsaldez, 4:00etatik 6:00etara.

Hona hemen Matrikula orria eta Egutegia: