ZUMAIAN, abenduaren 9tik 12ra: IX. KLARINETE MARATOIA

Ikasturte honetakoa Klarinete Maratoiaren bederatzigarren edizioa izango da, abenduaren 9tik 12ra. Klarinetearen inguruan –edo klarinetea aitzakiatzat hartuta- antolatutako hezkuntza-egitasmoa da Maratoia: klarinete eskolak, bestelako ikastaroak eta musika emanaldiak uztartzen ditu eta jatorri zein maila ezberdineko musikarien bilgunea da.

Hemen aurreratzen dizuegu aurtengo programazioa eta ekintzak zein diren:
-Bakarkako eta taldekako klarinete eskolak
-Cost-Art Metodoaren emanaldiak (klarinetea jotzen ez dutenentzat ere zabalik)
-Clarinet + String Quartet Kontzertua ( Jea Françaix´s Quintet, B. Martinu´s Serenade,…)
-Hitzaldia eta instrumentuen eta osagarrien erakusketa Buffet etxearen eskutik (Paris)
-Kafe Musikala
-Ikasleen kontzertua
-Instrumentuen oinarrizko konponketak
-Elkartasun kontzertua; Bel Canto Nuit (Il Convegno, La Traviata, Rigoletto,…)

En Zumaia, del 9 al 12 de diciembre IX. MARATON DE CLARINETES

Este curso será la novena edición de la Klarinete Mataroia, del 9 al 12 de diciembre, un proyecto educativo en torno al clarinete en el que se combinan enseñanza de calidad, diversos cursillos y conciertos. Una excusa –el clarinete- para hacer música donde se mezcla gente de muy diversa índole (estudiantes, amateurs, profesionales, niños, adultos, etc.). Os adelantamos algunas de las actividades que se realizarán:

-Clases de clarinete individuales y colectivas