Ongi etorri!  Bizkargi Musika eta Dantza Eskolara.
Irailaren 5ean “BIZKARGI” Musika eta Dantza Eskolak 2013-14ko ikasturte berriari hasiera emango dio. Bere eskaintza hauxe da:
Haurrentzako: Musika Hezkuntza Goiztiarra (0-2 urte)
Musika Tailerrak: (3-6 urte)
Dantza Tailerrak: (4-6 urte)
Gazteentzako: Musika Hizkuntza – Musikoterapia – Harmonia – Abesbatza – Euskal Dantza
Instrumentuak: Pianoa, Akordeoia, Biolina, Zeharkako,  Flauta, Klarinetea,  Saxofoia, Tronpeta, Tronboia, Tuba, Perkusioa, Gitarra  klasikoa, Gitarra elektrikoa, Gitarra Baxua, Bateria, Trikitixa, Panderoa, Txistu, Alboka, Dultzaina, Txalaparta.
Helduentzako: Euskal Dantza –  Musikoterapia – Musika Hizkuntza eta Instrumentu guztiak.
Haurdunentzako: Musikoterapia.
Irailaren 2, 3 eta  4an  berriro aukera izango da matrikula egiteko,  baina bakarrik plazak libre dauden ikasgaietan. Informazio gehio nahi izan ezkero, posta elektronikoaren bidez eskatu dezake: bizkargi@bizkargimusikaeskola.com eta lehenbailehen erantzuna eramango zaio edo 943-851070 zenbakira deituta.
IDAZKARITZAKO ORDUTEGIA: astelehenetik ostiralera, goizez 10:00etatik 12:00etara, eta arratsaldez, 4:00etatik 7:00etara (aste honetan: irailaren 4arte, barne)
Irailaren 5etik aurrera: Idazkaritzako ordutegia ikasturte osoan: 9:30etatik 11:30etara eta 16:00etatik 18:00etara.
Tfnoa: 943/ 85-10-70 (ordutegi bera)