Azaroaren 9tik 13arte Zumaian, XV. Klarinete Maratoia ospatuko da, bertan Musika Eskolako ikasleak ere parte hartuko dute. Aste guztian, ekintza ezberdin asko antolatuko dira.Oraingoan ere, Carlos Casadó (ONE) irakaslearekin: ohiko maila guztietara zabaltuta bakarkako eta taldekako -helduentzat ere- eskoletaz gain, Clarinet Clinic, erakusketak, Laukote lehiketa,… eta nola ez tradizio bihurtu diren, Kafe/Pintxo Pote Musikala eta kontzertu bikainak; Klarinete.eus ensemblearen (Euskal Herriko klarinete irakasleen taldea) kontzertu mundiala eta ganbera musika kontzertu bikaina (Bernard Herrmann-en Souvenir Du Voyage,1967, C.Debussy-ren Première Rhapsodie , Johannes Brahmns-en Serenade Nr.1 Op.11  entzuteko aukera paregabea).
Hona hemen informazio guztia: