Ikasturte honetan, Bizkargi Musika eta Dantza eskolak ikasle Nagusientzako Musika Tailerrak antolatu ditu. Talde batek urteak daramatza lanean eta osatuta dago baina eta aurten, beste talde bat aterako da. Astean ordubete saioa izango da: ASTEARTEAN, arratsaldeko 6:15etan.
Helburuak: memoria trebatzea, birgaitze fisikoa bultzatzea, parte-hartzea handitzea, estutasuna gutxitzea, sozializazioa bultzatzea, erlaxazioa handitzea, autoestima hobetzea, komunikazioa eta integrazioa sustatzea eta sormena bultzatzea.

OHARRA: aurkezpenean partehartzea librea da, hau da, matrikulatu beharrik ez dago baina kopurua mugatua denez, ezinbestekoa da aldez aurretik telefonoz (943/851070) ,  aurrez aurre edo postaz (bizkargi@bizkargimusikaeskola.com)  izena ematea.