Datorren igandean, abenduaren 19an eta Baztartxo Antzokian, Floreaga ikastetxeak antolatzen duen GABON KANTAK ospatuko da. Bertan, urtero bezala, Maje Larrañagaren gidaritzapean BIZKARGI Musika eta Dantza Eskolako abesbatzak parte hartuko du bi gabon kanta eskainiz. Gonbidapena luzatzen diegu bai gurasoei, bai ikasleei, baita herritar guztiei ere gabon jaien sarrera gisa ospatzen den emanaldi berezi honetara hurbiltzeko.

El próximo domingo, 19 de diciembre, organizado por el Colegio de Floreaga y en Baztartxo,  tendrá lugar una edición más del GABON KANTAK. Como todos los años, el coro de la Escuela de Música y Danza BIZKARGI participará con dos temas navideños interpretados bajo la dirección de Maje Larrañaga. Invitamos a todos los Padres, alumnos y a todos los interesados a asistir a este acto especial que se celebra como preludio de las fistas navideñas.