Datorren maiatzean, 17tik 19ra, Europako Musikari Gazteen Jaialdia ospatuko da Italiako Ipar eskualdeko Emilia-Romagna-n. Jaialdiari hasiera emango zaio Ravenna-n, maiatzaren 17an, 21:00etan. Bestalde, klausura, maiatzaren 19an izango da, Cesena-n, 21:00etan. Guztira, 25 herrialde ezberdinetatik, 4.500 gazteek parte hartuko dute. Euskal Herriko Musika Eskolen Elkartea (EHME) ordezkatzen duen taldeak, euskal musika tresnak eta dantzariak eramango ditu jaialdi honetara. Partehartzaileak, Musika eta Dantza eskola ezberdinetakoak izango dira: Txistulariak, Hondarribiko Musika Eskolakoak / Dantzariak, Errenteriako Musika eta Dantza Eskolakoak / Albokalaria, Pasaiako Musika Eskolakoa / Trikitilariak eta panderojoleak, Oñatiko Musika Eskolakoak. Txalapartariak: Jon eta Unai Artola,  eta atabalaria: Beñat Ucin, Azkoitiko Musika eta Dantza Eskolakoak. Bestalde, Errenteriako Banda eta Gipuzkoaldeko Big Band  taldeak ere parte hartuko dute.

Hona hemen behin-behineko plana eta musikarientzako partiturak (EHME taldea):