Bizkargi Musika eta Dantza Eskolak 2012-13ko ikasturtean zehar hainbat eta hainbat ekintza burutu ditu. Hileroko entzunaldiak, gabon aurreko emanaldiak,  martxoko hiru  igandeetako Taldez-taldeko kontzertuak, herriko festa inguruan kaleetan zehar, dantzariak, trikitilariak, txistulariak, e.a. eta baita herritik kanporakoak ere: Zarautzean, Donostian eta Oñatin. Aurten, formatu handiko ekintza bat ere izan dugu aukeran. Hau da, joan zen igandean, maiatzaren 19an ospatutako Xirulaz Kanta, Flauta Topaketa. Bertan aritu ziren    Gipuzkoako 17 herri ezberdinetatik etorri ziren 215 ikasle.
Asteazkenean, maiatzaren 29an, hasiera batean  Musika Eskolako Parkean Jazz-Rock musika  emanaldia antolatuta egon arren,  eguraldiagatik, Elkarguneko aretoan egin zen. Hona hemen argazkiak: