Datorren ikasturtean Bizkargi Musika eta Dantza Eskolako eskaintza hauxe izango da:
MUSIKA HEZKUNTZA GOIZTIARRA (0-2 urte) – MUSIKA TAILERRAK (3-4 urtetik aurrera) – DANTZA TAILERRAK (4 urtetik aurrera) – MUSIKA eta DANTZA TAILERRAK HELDUENTZAT – MUSIKA HIZKUNTZA (7 urtetik aurrera) – HARMONIA – ABESBATZA – INFORMATIKA MUSIKALA (musika-partituren edizioa).

Musika Tresnei dagokion aukera, edozein adinetako ikasleentzat hauxe izango da:
Adar polifonikoa: pianoa, gitarra, akordeoia. Zurezko-haizezkoak: trabeskako flauta, flautina, klarinetea, saxofoia . Metalezko-haizezkoak: tronpeta, tronboia, tuba, bonbardinoa. Perkusioa / Harizkoak: biolina. Euskal musika tresnak: txistu, silbotea, trikitixa, panderoa, alboka, txalaparta.
Joera berriak: Teklatua – Gitarra elektrikoa – Gitarra baxua – Bateria
Hala ere, beste edozein espezialitate motaren eskaera  proposatzeko aukera ematen dugu.Ikasle kopuruaren arabera aipaturiko proposamenak aztertuko genituzke.

DANTZA: Euskal dantza
IDAZKARITZAKO ORDUTEGIA: (eskola-aldian): 9:30etatik 11:30etara eta 16:00etatik 18:00etara.